hejhejhejhejhej:)

ett råd till er alla, ät inte saltgodis om du har torra läppar det svider , mkt..
aja , dagen har bestått av skola och emilia:) länge sen jag o hon va faktiskt som ni kanske har märkt:)
men det va kul som alla andra gånger , även om vi båda va jäkligt sega , vi gjorde julkort me massa barn:)

sitter nu o ska plugga ttill kemi omprov , e faktiskt sur på min kemilärare , jag har varit sjuk o har inte kunnat gå till skolan o hämta boken bor lixom 2 mil därifrån o det sa jag till henne o att jag itne kunnat plugga o fråga om jag kunde göra provet i mån ist men nejnej det gick absolut inte o sen sa hon att jag skulle göra provet iaf o jag sa att jag inte kunde nåt hade bara varit på en lektion på kemin nu när vi jobbat om kol o allt eftersom jag har varit sjuk o vart på gymnasie sak o massa o hon svarar me att jag kunde gått in på internet o lyssnat på kapitlet de handlar om men jag kunde inte adressen o hennes svar va ju urbotat korkat " adressen finns i boken" men what the fuck JAG HADE INTE BOKEN :O:O men jag fick göra provet iaf så jag satte mej vid den där jävla bänken och gjorde provet helt i onödan för jag kommer få göra omprov i morgon , då kunde jag ju lika gärna kunnat plugga på provet de där 50 minuterna ist för att sitta o glo på ett vitt papper .. skolan gör mej sur ibland.
men aja ska sluta klaga o plugga ist:)
puss så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0