Hat på detta..:O

nånting som jag rent utsagt hatar det är när folk tror att ens vänner är deras vänner?
när de säger "ja vi känner ju han och hon o den" o man bara: "nej lilla du jag känner personen du är inte vän me han.. "
jag hatar det , verkligen avskyr det , skaffa egna vänner för ihelvte och sluta spela på mina? detta är mitt liv inte ditt...  o herre..

även när man har en kille på gång och ens "vän" försöker lägga ett finger i mellan för att förstöra . Jag förstår inte hur man kan kalla sig själv för ens vän då? och sen när personen undrar varför man inte litar på han eller henne
JADU undra vrf ? jävla smartass..

det är i sånna lägen man önskar att man inte ens lärt känna sin såkallade "vän". för man vinner inget på det utan "vännen" försöker sakta men säkert ta ditt liv i från dej .. ta dina vänner för "vännen" kan inte stå ut med tanken att du har andra vänner än han/hon , eftersom "vännen" själv inte har det . den enda vännen han/hon har är du , men "vännen" förstår inte det .. för jag menar om du skulle dissa "vännen" skulle han/hon stå ensam kvar och inte förstå vad alla hans/hennes vänner tog vägen , men sanningen är den att den enda vännen han/hon hade inte stod ut mer med han/henne . och alla de vänner som "vännen" trodde att hon/han hade som egentligen bara var dina , försvann med dej ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0