gonatt:)

hemma nu igen :) sitter o försöker att redigera lite bilder , gör det aldrig så det går ju som det gör:P
den första blev rosa:) haha , nej jag försöker inte fjortis redigera dom utan jag lägger till lite effekter här o där och sen blir det som det blir:)

jag ska lägga mig vid tv:n lite nu , annars kommer jag fastna här framför datan halva natten :P
i mån blir det upp tidigt o dra till gymmet me Syster , om jag orkar .. har ont i sidan av halsen och mitt huvud bankar, så får se hur det går me det:P

en sak som jag tycker är synd förresten.är att man inte syns i radio för jag menar  kodjo från p3 och christian hedlund från rix fm borde synas mer än va dom gör ;) inte för att jag klagar på deras röster , men de borde starta en talkshow på tv:)

puss gonatt:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0