gomorron:)



Sitter och lyssnar på Älskade Bruno mars och förösker hitta Raggsocks beskrivning till mamma o.o haha det går ju som det gör, för hon vill ju inte ha nåt av det som jag hittar xD
satt nyss o pratade me Emilia i telefon, hon får mig jämt på bättre humör som t.ex nu:)

idag är en sån där dag då jag inte vet vad jag ska ta mej till , vill åka å träna men jag har ingen o träna me för jag har tappat bort min syster:O har letat efter henne men hittar henne inte , jobbigt läge ;p
och jag vill även vara med alla människor som existerar men jag är dubbelmoralisk och vill inte det...
en sak som är säker är att jag ska iväg till min kusin Philip som fyller 7 år i kväll, han e en av världens goaste barn ska bli kul å träffa han och hans lilla syster , det va ett tag sen nu:)
men jaja , ska äta frukost nu och sen duscha , ha en bra onsdags morgon:)



min fyllehund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0