erkännande elr va ska jag kalla det?

Jag måste bara säga att jag läser Kissies blogg nästan varje dag , och till råga på det så tycker jag att hon e tuff..
Visst många tycker att hon har förstört sitt utseende och blablabla , men det e ju så hon vill se ut så låt henne:)
Hon är ju sig själv och skiter i vad andra tycker, elr vad jag tror så skiter ingen i vad andra tycker helt och hållet, bara att många inte orkar lägga ner tid på att bry sej om andras åsikter. för hur man än gör så finns det alltid dom som avgudar det och dom som hatar det;) men hon fortsätter med det hon vill och hon verkar tycka om det så tummen upp för Kissie:)   

(bild tagen från kissies blogg xD)



jag har föresten skrivit en so nyhet nu:) *stolt*  och hemkunskapen kollade jag på i sisådär tio sek , men jag känner att jag kan det mesta elr iaf har en liten aning om vad det handlar om:)

jag sitter här framför datan med tända ljus runt om kring mej, jag tycker om ljus o sånt det blir en så mysig stämning , allra helst när snön ligger alldeles vit utanför fönstret:)
jag vill faktiskt att det ska bli advent o allt nu, jag blir på så mkt bättre humör då xD jag vet inte riktigt vrf men jag blir bara det:)

men jag ska hoppa in i en varm skön dusch nu , skriver senare:)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0