erkännande elr nåt sånt:)

Jag älskar mörkhyade killar:) jag tycker att de är mkt snyggare än bleka svenskar , inget illa menat.. säger bara vad jag tycker:)
mörkhyade har så sjukt fina ögon så det knappt e sant;O Mörka bruna ögon som man drunknar i.. och sen de som är mörkhyade och har blåa ögon , det e inte å leka med o.o http://www.youtube.com/watch?v=j-86zbljp2E&feature=related  <--- kolla han , han har sånna blåa ögon och är lite av ett ideal på det jag menar me mörkhyad och blåögon , plus att han sjunger bra oxå,fast han har auto-tune:)
men alla människor är ju ser ju bra ut på sitt sätt tycker jag:)
sitter med min fanta exotic och lyssnar på lars winnerbeck och melissa horn-som jag hade dej förut, mkt fin låt faktiskt :)

jag har faktiskt inte gjort et skit av det jag sa att jag skulle göra , jag har bara suttit o sjungt o spelat gitarr men jag har hela natten på mej:)
imorgon ska jag åka till stan o köpa tapet till rummet , ska ju ha fondvägg :) o sen ska jag köpa lite smink o så, eftersom mitt typ är slut  /care:)
juste venne om jag har sagt detta innan men iaf, köp inte lingonglass, helt onödiga pengar som slösas , inte god inte enligt mej  den smakade som spya helt seriöst, men tycker ni om spya så köp o ät den:)

Ni får en bild till för att jag e så snäll idag:)
puss



Kommentarer
Postat av: rebecka

haha okej ;D Tack för att du tipsade lite där :D

Men jag vet inte om jag ändrat mig angående lugg, vill ha mycket längre hår :'/.

2010-11-27 @ 08:28:25
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0