...



Jag är trött som fan o har varit det typ hela dagen , men ändp sitter jag fortfarande här , framför datan och blir bara tröttare och tröttare ..
sen så har det hänt lite grejjer också så jag behövde snacka lite med någon , o simon ställde upp:)
glad för att underbara vänner finnns när man behöver dom<3

det som gör mej ännu mer irriterad är att jag sitter å klagar hela jävla tiden o tycker synd om mej själv ,
jag har vänner jag har en familj jag har folk som älskar mej och bryr sej om mej men ändå låter jag mina känslor för en kille trycka ner mej , blir det inget så blir det inte , jag fattar inte vad det e som ajag inte förstår..
finns folk runt om kring mej som har det mkt värre  de är förlamade , de kan inte prata , de har ingen familj , de har inga vänner men ändå är det jag , jag som sitter och klagar över mitt när det bara är löjligt, detta går väl antagligen över , det är en idiotisk del utav tonåren , men de som inte har någon alls ? det är ju sår för livet..
usch jag vet inte vad det är med mej , jag behöver väl antagligen sova men jag vill inte vakna upp i morgon och må skit , då e det bättre att fortsätta att vara vaken .. får se vad jag gör , gonatt på er andra iaf ni som har tänkt att sova:)
puss på er och tack för att ni orka läsa allt de jag skriver. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0