Ensam hemma och hundvakt-.-'

sitter hemma ensam , spelar lite gitarr och e hundvakt:P
mitt humör har svängt upp och ner som fan på dessa två timmar som jag har varit vaken:O från trött till pigg till trött, till lessen till sur, till arg och till neutral. väntar bara på att bli glad nu då:P

det hela handlar egentligen om kärlek , tror jag iaf.. har hållt på med en kille från och till nu i snart 1, 5 år och det hela börjar bli förutsägbart.. därav alla humör svängningar xD
plus att det är en massa problem med familjen och allt run tom kring så jag har tappat bort mej själv någonstans på vägen hit. tror att en stor del utav mig försvann då min mormor dog förra vintern, hon var typ min bästa vän, nu låter jag som ett mobboffer, men mormor fanns alltid där , när jag behövde snacka och hon förstod mej, hon kunde bara kolla på mej och veta exakt hur jag mådde. Hon var en god människa .. och jag saknar henne något så jävla mkt , bara tanken på att jag aldrig mer kommer att få se henne gör mej illamående..
men aja sånt är livet, man får leva vidare så gott det går lixom:)

ska sjunga o spela vidare nu:) puss hejs<3


va tycks om den nya headern btw?:) emilia som gjorde den åt mej:) älskar dej gumman<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskar dig med sötan, headern är ball ;)) <3

2010-11-01 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0