10 saker som inte många vet om mej:)


  • jag hostar när jag äter jordgubb o vanilj glass.. varje gång faktiskt:P
  • jag var "kär" i min kusin, nicke wahlgren & magnus uggla samtidigt när jag va liten:
  • jag skriver dagbok
  • när jag pluggar lyssnar jag alltid på creedence clearwater revival
  • jag tycker  att gamla männsikor är as grymma:)
  • jag trodde att tandtuppen bodde i min grannes träd tills jag var typ 8-9 år hahha
  • jag tror attman föds på nytt när man har dött och ajg tror oxå på andar/spöken
  • jag älskar att gåvissa på nerverna , att provocera folk helt enkelt:)
  • jag vill leva på musiken
  • jag går o lägger mig mellan mamma o pappa på nätterna om jag drömmer mardrömmar
:):)




bjuder på gammal bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0