vart vaken i typ 3 h nu:)


sov till halv tre typ idag!, elr jag vaknade först vid tio nångång , svara på några sms som jag hade fått under natten o somna om igen, så nu har ajg sovit igen dom timmarna jag har missat :)
rätt härligt när familjen har julstädat o massa undertiden som jag har sovit, så allt det har jag missat:)
är dock jäkligt förkyld , men det kan jag nte göraså mkt åt så ;P

har precis slagit in de sista julklapparna som va till farmor, farfar,morfar och syster Petra, så nu är det bara att försöka få julstämning o ha en jäkligt bra jul imån:) ska bli rätt nice o få ge och få julklappar oxå, halva nöjjet me julen ju :)(Y)

ikväll ska granen upp och de sista julgrejjorna ska fram sen e det bara att tagga,:)
brukar sitta o kolla på bingolottos uppesittarkväll varje år nästan faktiskt haha , egentligen bara för att mamma o pappa tycekr det e ett asgrymt pogram o jag inte brukar ha så mkt för mej .. o nu har det blivit lite som en tradetion:)
men ska sluta babbla o spela lite cityville på fejjan:)
puss hejs så länge<3
gammalbild på mej o min kompis heest:) gillar orberna brevid , prickarna asså, det e typ spöke som fåångas på bild , sägs det iaf:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du undrar varför din blogg är så långsam är det för du har snö och smilisar!

2010-12-23 @ 18:17:11
Postat av: rebecka

tack för att du säger till:)

dock har jag inte märkt av att det är segare och då har jag ändå en väldigt seg dator och andras datorer som ja har varit inne på har det inte heller märkts av på..<;)

2010-12-23 @ 18:24:29
URL: http://rebeckkasjjogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

prova att minska antalet snöflingor! :P

2010-12-25 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0