sommarbruna ben o dagbokstjafs:)

jag har precis gjort en dagbok , faktiskt :) känner mej både stolt o töntig , har skrivit i collegeblock innan:P
fick inspiration från kissies burnbook faktiskt , vilket gör det hela lite mer töntigt :)

är det någon mer än jag som glömmer bort vilken dag det är såfort det är lov? , jag har frågat mamsen varje dag sen jullovet började om vilken dag det är , det är då man börjar tänka på hur dåligt ens minne är egentligen plus att det är dåsom det är lov:)

ne asså nu när julen är över så vill jag ha sommar i massor faktiskt , e trött på kylan man fryser ju fan om man går ut i astronaut dräkt , på sommarn kan man ju gå ut spritt språngande naked o ändå vara as varm plus att man blir brun:):) sommar vart e du :O?

kolla lixom?:O


Kommentarer
Postat av: emilia

eyy ;:p

what happend with my dagbok? :D

2010-12-28 @ 03:31:38
URL: http://diaryframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0