Rätt fult när man tänker efter ! Idag Är s...

Rätt fult när man tänker efter ! Idag Är sista dagen detta året ! Bye bye 2010 o hello 2011 typ :) o varje år känns det som om man Inte har gjort något men det har man ! Ska göra en års resumé sen :) tror det heter så annars Får jag hoppas på att ni fattar ändå ':) har ni Nårra nyårs löften förresten? Jag brukar ha varje år men dock håller jag dom inte så länge :p men nyårslöften för året som kommer lär vara * träna mer (för snyggare kropp o för hälsan ) * skaffa jobb Nåt litet iaf vid sidan av typ :) * ta tag i mina personliga problem :) kanske inte löften som typ '' Inte äta godis löften'' men Jaja :) nu ska jag sova iaf ! Har mitt ''nattlinne''( Elr vad jag nu ska kalla det ) med en vinögd Zebra på ! Känner mej riktigt sov frän :) Gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0