massa svammel :);) mkt mkt mkt intressant:)

trött o flum?:) jag o min kompis  hade precis varit o köpt lite godis uppe i simhallen när vi kom ut o börja fnissa åt en gubbe som stod o rökte o hosta som marges systrar i simpson just när vi tyckte att det va så kul , antagligen pågrund utav trötthet..:P

jaja mkt besviken på skolan faktiskt för att tala om annat än marge simpson?:)
skolan borde ha ett prov för lärare ;O helt seriöst? vår engelska lärare som vi har nu e för jäkla dålig , vi lär henne typ rättar hennes stavning o massa.. o sen SÄNKER hon mitt mvg till vg för att????
jo hennes dumma , retardade,failade , idiotiska förklaring till detta var  " jadu rebecka , jag vet ju inte hur mkt du kan i engelska för jag har ju inte haft er så länge men eftersom detta mvg du hade var från åttan utgår jag i från att du ska ha snäppet högre kunskaper nu i nian än vad du hade i åttan så därför sänker jag dej till vg"
men då undrar jag hur fan ska jaag kunna höja mitt betyg o få mer kunskaper i engelska ifall jag har en engelska lärare som inte ens kan säga onsdag på engelska? o snackar svengelska med oss på lektionerna ? smart drag där skolan mkt smart:O
plus att vi har fått byta lärare hit o dit som fan under dessa tre år i högstadiet .. har bytt lärare i nästan alla ämnen minst en gång.  blir helt fuckat sur på detta fakiskt

skolan får mej på dåligt humör , tack vare att allt handlar om pengar i grund o botten
man går i skolan för att kunna börja på gymnasiet för att få en utbildning så att man kan börja jobba o tjäna pengar.. sen jobbar man , går in i väggen , skaffar barn o man/fru skiljer sej  blir deprimerad blir alkolist , hamnar på rehab o sen börjar jobba igen för att tjäna pengar sen går man i pension, barnen får barn o man blir plötsligt far elr morförälder o måste ge dom pengar för att dom fyller elr för att det e jul o för att de tappar tänderna o en unge e ju verkligen skit duktig för att tänderna faller ut ur munnen helt naturligt?:P men ändå ska man som mor eller farförälder bli as stolt o köpa en ferrari till dom:)
sen dör man när man har gett bort alla sina pengar som man har tjänat ihop under sin livstid:)

DoN`T Do DRuGs FeLLaS;):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0