magar



okej okej det här me magar o hur man ska se ut:P jag tycker personligen att magrutor på tjejer inte är snyggt, ni som har ta inte illa upp.. men jag tycker att magrutor är maskulint och endast snyggt på killar.
visst denna mage här under är vältränad annat kan jag inte säga men jag tycker inte att det är snyggt när man har för markerade rutor..







mågot som jag tycker e hemskt fult är alla dessa bodybuilders:O vissa tjejer/kvinnor kan helt seriöst se hur maskulina ut som helst? fast jag tycke inte att bodybuilderskillar heller e så snygga..




denna kropp/mage är snygg , mkt snygg något som jag vill sträva mot.. inte för mkt utan både snyggt o kvinnligt.
vet att bilden säkert är redigerad men ändå det e en snygg mage:)
jag säger absolut inte att det e så man ska se ut nu , jag tycker att detta alltså är snyggt men inget måste.. min mage ser inte ut så bara önsketänkande och inte helt omöjligt att få:) men ja tycekr absolut att  kurvor o så är mkt snyggt också:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0