hejhejhej

sitter i skolan o ska försöka göra klart hemkunskapen ..inte kul någonstans:(
mitt humör är lite sådärvet inte riktigt för jag e så sjukt jävla trött..
vissa människor får mej på mkt dåligt humör ibland och det e i sånna lägen som man faktiskt undrar varför man ens umgås med dom.?
något som jag bara måste säga o tycxka till om är när man åker buss , som jag gör dagligen, och folk snackar och skrattar i en hög hög hög frekvens , det e inte kul när man e trött o känslig för ljud o så sitterfolk o låter HAHAHAHAH och typ JA JAG GJORDE DET HÄR O DE HÄR och så pratar alla i mun på varnadra och man ba hopp:O
annars e det rätt nice o åka buss .. faktiskt ibland iaf;) men jag ska fortsätta med den härliga hemkunskapen nu
peace out:)

emilia o jag:) upprepade bbilder jag vet jag vet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0