hej o hejdå:)

Inte hunnit skriva något idag faktiskt , det blir min ursäkt för denna gång, varit i skolan och sen hos emilia så:)
har dock inte varit på as gött humör idag men det finns sina förklaringar till det med..
är  1 år sen idag som mormor dog i cancer, den mest underbaraste människa jag har känt , så det har varit en rätt tung dag ..

lite allmäänt , vad tycker ni om läppstift ? asså rött o liknande?
jag kan tycka att det är snyggt om man har en enkel sminkning till , foundation o  mascara o sen röda läppar:)
men jag har lite olika åsikter om det faktiskt , på vissa funkar det bara inte.. vissa passar i det o andra inte , men som sagt  det e min åsikt ;)

jag ska faktiskt tjata lite på pappa o övertyga honom om att skaffa en laptop till mej skulle vara det bästa och mest ultimata beslutet han någonsin fattat tror dock inte att jag kommer lyckas , men värt ett försök:sen ska jag ägna lite tid av mitt liv till att städa mitt rum, mkt härlig torsdagskväll , really?!:)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0