:)

kollade nyss på buffy the vampireslayer filmen me syster..både hon o jag va lite av ett par buffy töntar förra året då de visades avsnitt varje dag på tv400:P
hah så nu när vi såg att filmen som serierna är baserade på va på tv så va vi lite tvunga att kolla.. haha filmen va jätte töntig (som hela buffy shitet är ) men ändå rätt kul o kolla på :)

nu ska jag ragga upp en god clementin.. har redan ätit rätt många i dag , typ min drog:) sen ska jag hoppa in i duschen , bildligt talat så tänker jag hoppa in i den , typ bungijump (älska stavningen av hela ditt hjärta:))
men jag ska inte sitta här  o fisa mer utan jag ska som sagt ragga upp en clementin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0