dag 3!

Min första kärlek!

jag har inte direkt haft nån kärlek faktiskt , för då räknar jag inte med när jag va kär i min kusin o alla klasskompisar när jag var liten !;P

jag har dock trott att ajg har varit kär men nu på senare tid har jag fattat att det mest var en illusion , faktiskt .

förr ett år sen ungefär höll jag på med en kille som jag faktiskt föll för .. men det blev bara konstigt allt .. vi snacka , vi träffa och sen sluta vi snacka och sen börja det om och om igen ,, det var mest jobbigt faktiskt.. det e nog tyvärr honom jag har känt mest för, elr tyvärr.. han är säkert en fin kille men jag har aldrig haft chansen att lära känna honom riktigt ordentligt utan jag har mest bara gått runt och försökt att glömma honom . gick dock inte bra någonstans , tills jag börja acceptera att det bara var en flirt och inte mer med det..
efter det fick jag faktiskt rätt mkt problem med att våga hålla på med någon annan .. jag är lixom rädd för att samma ska hända igen , så jag behöver tid , att lära känna människor o börja lita på dom innan jag ens vågar öppna mej och snacka om saker .. jag vill inte vara med om samma sak   att falla för någon och sen behandlar inte personen en tillbaka som en människa .. men sen visst jag kan ju hålla med om att är man ung så är man.. men är man tonåring o påväg att klassas som vuxen så tycker jag att man borde fatta hur man behandlar sin nästa !..

nu höll jag nästan påå att bli djup.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0