dag 2:)

min bästa kompis:)

min bästa kompis är emilia, (förvånande va??:O)
hon och jag har egentligen varit kompisar nästan hela livet genom skolan o så, vi va typ bästa kompisar när vi va mindre me men sen slutade vi typ vara det av någon anledning ;/
men vi blev rikitgt bra kompisar igen på nyår 2008/2009 då båda va hemma eftersom hon då inte fick dra ut och min kompis halvt som halvt dissade våra planer och jag hann inte leta upp nåt nytt eftersom detta hände samma dag typ.. tack varemsn och telefonen så satt iaf jag och emilia o snackade i telefon hela kvällen i typ 7 timmar det va då vi blev kompisar och har typ vart oskiljaktiga sen dess ;)

vi har bråkat då och då men har alltid blivit sams efter kort stund:) emilia är en mkt härlig person , man kan snacka om precis allt med henne och hon har ett lätt sätt att se på saker o ting:) hon har alltid tid för en och det egrymt bra (Y) hon ställer alltid upp och hon ser och lyssnar när man behöver det som mest elr ja jämt egentligen men ni fattar ?!

är mkt glad för att jag träffade denna person o kan egentligen skriva massa massa massa mer men ni lär bli uttråkade om nii inte redan har blivit det haha .. så jag avslutar här med ett stort leende på läpparna :)
älskarr dej tjejjen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0