Bilder o lite sen igår:)

bjuder på bilden på mej och min kusin , ingen skönhet på denna bild men vafan , den e härlig:)

tomten :) ja de e den riktiga:O

leopard morgonrock från mamma som jag totaly looove!

sött "nattlinne"Smyckehand



listerine från pappa (han köpte den till mej för att han trodde att jag hade snott hans haha ägd han blev när det va min syster som hade gjort det :))
presentkort från faster o kusinerna o pengar från faster, syster och farmor ofarfar och morfar:)
Nivea angelstar från magnus och nivea diamondgloss från syster lisa , fick oxå en pälsmössa av henne :)

über fina klappisar av emilia , halsband med hörlurar och rosett hårspännen och öronhängen :)

alla julklappar e inte med men en stor del av dem!
tack för alla paket:):)

min julafton var i stora drag super mysig , dock kändes det int som jul riktigt men mkt bra dag ändå!!
hoppas att eran var minst lika bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0