19 dagar?:)


sett på en del bloggar att de har sån här 19 dagars grejj , tänkte köra med det oxå:)
okej okej :)
Dag 1 - om mig själv

jag heter då rebecka o bor i ett samhälle utanför en av landets utnämda tråkigaste städer Eksjö i småland:)
nej jag bor inte på en bondgård , luktar ko och springer runt i jeans hängselbyxor.. och ja det finns mkt granar här:)
jag bor med min mamma o pappa o mina två äldre systrar:)
jag har alltid varit en mkt envis människa, vilket inte menas med bortskämd  - för envis och bortskämd är inte samma sak.
jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om mej själv så det blir väl onödigfakta>:)

min naturliga hårfärg e blond , elr jag vet inte va jag har för naturlig hårfärg nu men var blond innan jag börja färga håret:)(är nog mer ljusbrun/råttfärgad nu , så e rätt happyface för att det finns hårfärg:))
jag är pratglad av mej , och när jag väl börjar babbla så fortsätter jag ..
tycker om att bjuda på mej själv och älskar att jäklas med min familj:) (asså på ett posetivt sätt)
jag har rätt svårt för att lita på folk och jag litar inte på någon fullt ut!
jag älskar musik , jag tycker om att sjunga väldigt mkt och jag spelar både piano och gitarr.. är dock inte så duktig , men är självlärd så jag förväntas inte vara som slash elr robert wells:)

hinner inte skriva mer nu men hoppas det räcker :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0